هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
0

شرایط و ضوابط نمونه گیری

فهرست مطالب

شرایط و ضوابط نمونه‌گیری

1) با توجه به آزمایش درخواستی و مشاوره رایگان کارشناسان نوزادیار قبل از انجام آزمایش، زمان ناشتایی توصیه شده را به طور کامل رعایت بفرمایید. هچنین می‌توانید برای مطالعه بیشتر دستورالعمل‌های ناشتایی  و شرایط آزمایش پرولاکتین را در سایت نوزادیار مطالعه بفرمایید.

 

2) برای انجام آزمایش ادرار و مدفوع دستورالعمل‌ جمع آوری صحیح نمونه ادرار و جمع آوری صحیح نمونه مدفوع را در سایت نوزادیان مطالعه بفرمایید. اگر شما به صورت اشتباه نمونه ادرار و مدفوع را جمع آوری کنید و یا نمونه آلوده باشد و یا حجم مناسب نداشته باشد، نمونه توسط آزمایشگاه انجام دهنده رد خواهد شد و هزینه ارسال مجدد ظرف ادرار و مدفوع به محل کاربر و همچنین ارسال نمونه از محل کار به آزمایشگاه برعهده شما خواهد بود.

 

3) مدت زمانی که نمونه گیر موظف به انتظار برای دریافت نمونه ادرار و مدفوع شما است حداکثر ۱۰ دقیقه می‌باشد. در موارد طولانی شدن زمان انتظار برای تهیه و تحویل نمونه، ارسال نمونه ادرار و مدفوع به آزمایشگاهی که نوزادیار تعیین کرده و هزینه آن  بر عهده کاربر خواهد بود.

 

4) برای انجام آزمایش ادرار ۲۴ ساعته از آنجایی که مواد نگهدارنده در این ظرف با توجه به نوع آزمایش شما متفاوت است این ظرف پس از بررسی نسخه برای کاربر ارسال می‌شود و هزینه ارسال ظرف ادرار ۲۴ ساعته قبلاً از کاربر دریافت شده است. شما با جمع آوری صحیح نمونه ادرار ۲۴ ساعته که توسط کارشناسان نوزادیار به شما آموزش داده خواهد شد نمونه را به آزمایشگاهی که توسط نوزادیار تعیین شده ارسال می‌کنید. هزینه ارسال آن به آزمایشگاه برعهده کاربر خواهد بود.

 

5) کارشناسان نمونه گیری نوزادیار افرادی آموزش دیده و با تجربه هستند بنابراین اگر بعد از نمونه گیری کبودی خفیفی در دست خود مشاهده کردید با آرامش خاطر از کمپرسر سرد در محل کبودی به مدت ۲۴ ساعت استفاده کنید تا این کبودی سریع‌تر برطرف گردد. در صورت کبودی غیرعادبی یا درد شدید غیرطبیعی یا هرگونه عارضه غیر طبیعی دیگر با نوزادیار تماس بگیرید تا مشاوره رایگان از پزشکان‌ ما دریافت کنید. همچنین اگر کارشناس نمونه گیری به هر دلیلی نتواند نمونه شما را بگیرد هماهنگی‌های لازم را با نوزادیار انجام می‌دهد تا کارشناس نمونه‌گیر دیگری به محل شما مراجعه کند و نمونه گیری را انجام دهد.

 

6) اگر قصد دارید درخواست ثبت شده خود را لغو کنید و یا زمان آن را تغییر دهید باید حداقل دو ساعت قبل از زمان نمونه گیری با نوزادیار تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید در غیر این صورت هزینه نمونه‌گیری از کاربر گرفته خواهد شد.

 

7) زمانی که برای اعلام شدن جواب آزمایش شما گفته می‌شود توسط آزمایشگاه انجام دهنده اعلام می‌شود. در صورتی که مسئول فنی آزمایشگاه نیاز ببیند آزمایش شما را تکرار کند زمان تکرار نیز در آماده شدن جواب آزمایش لحاظ خواهد شد و به شما اطلاع رسانی می‌شود. در صورتی که تکرار آزمایش بنا به نظر مسئول فنی آزمایشگاه نیاز به نمونه‌گیری مجدد داشته باشد هزینه نمونه‌گیری از کاربر دریافت خواهد شد.

 

8) جواب آزمایش شما با مهر و امضای معتبر به صورت آنلاین در پنل کاربری و قسمت پیام‌های شخصی برای شما ارسال خواهد شد در صورتی که به قبض و جواب آزمایش به صورت کتبی نیاز دارید میتوانید با نوزادیار تماس بگیرید و درخواست کنید تا با پیک برای شما ارسال شود. هزینه ارسال توسط پیک بر عهده کاربر خواهد بود.

دیدگاه خود را درج کنید